ponck-123 Kızlar bugün hastaneye gittim bir problem yok çok şükür ama kasığım çok kötü ağrıyor ona normal dedi dr ama bugün yoruldum diye mi ne şuan sağ bacağım kalkmıyor ağlıyorum ağrıdan sizde de böyle oluyor mu
mavikalpvemavikalp ponck-123 normal bende 35teyim bendede oluyor vücut kendisini doğuma hazırlıyor Ani hareketler yapma ama egzersiz yapmalısın ben ağrıdıkça egzersiz yaptım hafifledi
Suraninannesi_14 Bende de durumlar aynı dün bacağımı kaldirip arabadan inemedim ağlayarak zor indim resmen
ponck-123 Gggg-12 başladı iki gündür bitmişti bugün yazdırdım da yakındaki eczanede yoktu yarına alacağız onun da etkisi olur mu