ogretmen1anne_ Doktor muayene kontrolüne ne sıklıkla gidiyorsunuz 😊 ben ayda bir gidiyordum normalde doktorum öyle çağırıyordu daha uzun sıklıkla giden varmı
Suhiss ogretmen1anne_ beni 3 hafta ya da 2 hafta araliklarla cagirdi en basinda beri hic bir ay beklemedim
BusraaZeynep ogretmen1anne_ başta on gün iki haftada bir gittim riskliydi şimdi bir ay sonra gel dedi zaten ayda bir falan oluyor ablamın üçüncü hamileliği o da öyle 15 haftada başladı asıl doktoruna gitmeye ayda bir gidiyor
Serendipity16 ogretmen1anne_ en fazla 17 gün gitmedim hem özele hem devlete ayda 1 gidiyorum baştan beri pimpirikli biriyim 1 ay gitmesem çocuk nasıl diye meraktan çatlarım
Symnr166 Ben 14. Haftamda falan gittim doktor bir sorun olmadığı için detaylıdan sonra gel dedi detaylı ultrason randevumda 23. Haftamda iki haftam kaldı detaylıya çok mu arayı açmış oldum ben ya çokta özledim kızımı🥹
Serendipity16 Symnr166 ayy bacım nasıl sabrediyorsunuz 😂 yani inşallah sıkıntı yoktur da bence çok açmışsınız arayı insan özlüyor çok
aslhnkrts9 ogretmen1anne_ ilk 5 ay aylık gittim sonra riskli olduğu için iki haftada bir çağırıyordu şuan haftadan ötürü yine iki hafta da bir gidiyorum
Symnr166 Serendipity16 hareketlerini hissediyorum kıpır kıpır çok güzel tekmeler atıyor maşallah 😋 o yüzden onunla iletişimde olduğum için çok aramadım ultrasonu şimdi büyük bir merakla detaylıyı bekliyorum yüzünü görmek için 😁 iletişim derken konuşup göbeğimi okyaşınca tepki veriyor ordan ahahahahha
Serendipity16 Symnr166 bende hep hareketlerini hissediyorum da görmeden de yapamıyorum ya ne kadar olmuş nasıl iyi mi diye sık sık doktor kapısındayım 😂
mavikalpvemavikalp ogretmen1anne_ ben 1.5 ayda falan gidiyodum, herşey yolundaydı ama benimki özele gittiğim için sürekli para veremem sonuçta birde doktor bir kaç gün erken çağırıyordu bende gitmiyodum😅
yeschef-13 ogretmen1anne_ ben 3+2 gidiyorum bir ücretli bir 15 gün içinde kontrol doktorum böyle planlıyor ücretsiz kontrol hakkını tek kendimiz ayarlıyoruz mesela 27 şubatta gitmiştim hem şeker testi hem muayene (ücretli) şimdi 6 mart çarşamba gününe kontrol randevumu aldım
Yeni1gebelikkk Biz 15 haftalık olduk 12.haftada ve 14.haftada kontorle gittim doktor kalp atışını dinletmedi o an aklıma gelmedi soramadım,bundan önce hep dinletiyordu başka doktor, bu doktor hiç dinletmiyor normal mi ?
Elosdef Yeni1gebelikkk bir daha gittiğinizde sorarsınız bizim dinletiyor her hafta ama arada unuttuğumuzda olmuştu💕