Yarenventolin Kızlar dün aşırı ağrıyla acile gittim crp 5.4 çıktı ilaç verdiler ama değer çok yüksek değil ilaç tek kullanımlık bir toz içmek konusunda kararsızım 34+1 hamileyim
mombarbie_ Yarenventolin herhangi bir sakıncası olmaz ben gebeliğin basladinda da sonlarında da kullandım ilerleyince daha tehlikeli oluyor baslardayken kullanın bolcada su için
Tuba-M55 Yarenventolin idrar yolu enfeksiyonu için mi ilaç acaba. Onun içinse için riske atmayın kullanın. zaten iye için kullanılan ilaçlar tek ta da 2 dozdur
Meleka123 Yarenventolin cep değerinin 0 ila 5 olması gerekiyor. Çok minik bi yükseklik var oda hamilelikten dolayı olabiliyor yşnede kadın doğum doktorunuza sorun
Yarenventolin mombarbie_ ya öyle mi diyorsunuz değer çok yüksek olmayınca bilememiştim ilk defa başıma geldi çok teşekkür ederim
Yarenventolin Tuba-M55 evet idrar yolu enfeksiyonu için daha önce hiç başıma gelmemişti işte hafta biraz ilerde olunca biraz çekindim içmek için
Tuba-M55 Yarenventolin hiç öyle düşünmeyin enfeksiyon artarsa bebiş ı riske atmayın Allah korusun. İlacı içince de hemen ıdrara çıkmaykn biraz ilaç içerde kalsın
Yarenventolin Meleka123 takipli olduğum hastanede verdiler zaten kadın doğum doktoruyla birlikte , ama işte insan yine de ilaç olunca çekiniyor ondan sormak istemiştim
Yarenventolin Tuba-M55 evet gece uyumadan iç dedi doktor içeceğim birazdan , çok teşekkür ederim valla içimi rahatlattınız