Hasibe9696 Ankara Gazi hastanesinde doğum yapan ya da doğum yapmayı düşünen var mı acaba? Nasıl bi hastane
Tubam25 Hasibe9696 bende gazi takipliyim 27+4 günlüğüm normal pilolikinlikte muayene oluyorum hangi doktor denk gelirse ona muane oluyosunuz ama ben çok memnunum çok ilgili doktorlar randevularida internet sitelerinden alınıyo
Nurguler Hasibe9696 2022 de normql dogum yaptim ve cok memnun kaldim , asiri ilgililerdi personelleri.. Mehmet zeki taner hocaydı doktorum çok iyi bir doktor tavsiyemdir
Zeynepsa melo_0 merhaba. Kaçıncı haftada başlamak gerekiyor. Bir sınır var mı? Bir de dokturunuz kim memnun musunu? Randevu aynı doktora istediğiniz zaman bulmakta zorlanıyor musunuz?
melo_0 Normal poliklinik 8 haftadan sonra almıyor diye biliyorum özelde alıyor olabilirler ben riskli gebelikte Takipliyim randevu konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar zaten doktorlar belirli bir gün söylüyor sende sekreterlikten ona göre randevu alıyorsun
Hasibe9696 Çok teşekkür ederim, bende şimdi 33.haftadayım, takipliyim Gaziden inşallah doğumum burda olucak ama heyecanlıyım🙃
GozdeNurrrrr Drfatma merhabalar gazide özel randevuya mı gidiyorsunuz yoksa normal olanamı birde doktorunuzun ismi nedir bende gaziye gidiyorum
GozdeNurrrrr Drfatma ne kadar muayne ücreti peki bende bu hafta gideceğim inşAllah doğum için özel oda duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum doğum esnasında ve özel oda hakkında bilginiz varsa dinlemek isterim tabiki rahatsızlık veriyorsam sorularım hakkında kusura bakmayın lütfen ilk gebeliğim ilk heyecanım 🥹🙈
Drfatma GozdeNurrrrr estağfurullah tabiki benim de öyle, ben hiç özel oda falan sormadım. Ben hocanın tıp fakültesinde öğrencisiyim eşim de doktor o yüzden biz sadece ayrıntılı usg ücreti ödedik , muayene de 600 civarıydı sanırım ama zam geldi dediler onu net bilmiyorum maalesef
yildizzzzzz Gazi’ye daha önce hiç gitmedim 29 haftalık gebeyim acil bir durumum var acilden giriş yapsam alırlar mı hacettepe’nin almadığını duydum da doğru mu bilmiyorum gazide de böyle bir şey var mı bilginiz var mı
Drfatma Momduygus ben sadece ayrıntılı usg ücreti ödedim öğrencisi olduğum için, ama bin lira civarı sanırım muayene tam olarak bilmiyorum