Hamileliğimin başından beri ilk defa bugün ağdaya gittim 36 haftalığız zamanın yaklaşıyor diye gittim ama öyle bir kabardı şişti ve acıyor ki anlatamam 2 gün sonra da kontrolüm var alttan muayene edecek bu şekilde gitmek istemiyorum tahrişi ne azaltır acaba