ASE6154 Rabiajc ben şuan 26 haftalığım 3 hafta önce uçakla istanbula geldim cuma günü tekrar binecem eve gitmek için alışık olduğum için problem yaşamıyorum eğer korkuyorsan uçaktan belki stres düzeyine göre bir sıkıntı olabilir
Merve95281 28 e kadar sorun yok sonrası doktor raporuyla. 35 ustunu almiyorlar ucaga zaten. Ama gobegini kamufle edersen kimsenin ruhu bile duymaz. Ben 24 haftalıkken 2 gun arayla uctum. Bir sorun olmadı
Merve95281 Rabiajc kaç haftalıksınız? Son haftalarddaki gibi şis degilseniz sormuyorlar bile zate. Stres yapcak birsey yok. Herhangi birsey hissetmiyorsunuz.
msk09 15 haftalıkken 1.5saatlik uçak yolculuğu yapacağım, doktorum onay verdi hatta xray cihazlarından da geçmek bebeğe zarar vermiyormuş ama ben yinede rapor aldım xraylerden geçmek istemiyorum
ASE6154 Rabiajc yurtiçiyse zaten 2 saatten uzun sürmüyor cam kenarıysa bilet dışarıyı izle kalkışta korkmazsın sadece ilk havalanırken biraz rahatsız ediyor birde piste inerken sonra sorun olmuyor