Elbistan da sabah 4.4 oldu 38 haftalık gebeyim korkarım bebeğe bir şey olur diye korktum da hiç umruma bile gelmedi baya da uzun sürdü bı 20 sn yataktan kalkmadim bile kayınvalidem kapiyi çaldı çıkın diye . Allah’a tevekkül edelim yapacak bir şey yok