Gulengu Merhabalar 7+3 haftalık gebeyim bugün kahverengi leke gördüm pıhtılaşmış gibiydi doktorumu aradım Protestan kalçadan iğne oldum acilde ,devam ederse yarın gidicem tekrar .sizde de benzer durum yaşandımıı?
AlyaBeren Bende de üç ay oldu progestan kullandim şuan 19+4 olduk şuanda kullanmaya devam ediyorum progestani çok şükür suanlik bişey yok
Baycam 1 ay yaşadım 7.haftadan 12.haftaya kadar. İlk gün baya kanama yaşadım iç çamasırım pantolonum kirlenecek derecede çoktu. 2 iğne ve hergun fitil kullandım ama ilk kanamadan sonda kahverengi devam etti. Kahverengi olması eski kan demekmiş kırmızı oldukça kork demişti doktor. Şuan 21 günlüğüz bal tatlısı kızımı bekliyoruz korkma dinlen uzan hep rabbım korusun. Çok geçmiş olsun