Kızlar ben 39 haftadan yazıyorum. Kasılmalarım baya oluyor ama hâlâ doğurmadım.. Yarın kuaföre gidip saçımı kesmek istiyorum. Şimdi size 2 sorum olacak.. 1) Sizce bu hafta doğurur muyum? 2) Hamilelikte saç kesimi yasak mı? Aranızda bunu yapan var mı veya oldu mu?