Kulol 33 hafta oldu acaba ocak sonu sezaryan olurmu doktor haftaya kontrole çağırdı perşembeye sizce gün verirmi
Elizveannesi Kulol 37 haftalık oluyor. cinsiyet kız ise düşük Bi ihtimal. Ama erkekse 1,2 hafta daha bekler. Subay ortasını bulabilir..
Ikrmels Olur canım 38 haftalık oluyor benim doktorum 8 şubat dedi 39 haftalık oluyor ama dedi gelişimine göre de alırız erken dedi ama bn 8 şubatı bklicem doğum günümde kucağıma almak istiyorum 😀😀😍😍😍😍