Ayse-akdag Merhaba ben 36+1 haftalık hamileyim kasılmalarım oluyor ara ara ama bugün ishal de oldu daha önce yoktu böyle bişey doğum belirtisi olabilir mi başına gelen oldu mu
sumeyra14 Ayse-akdag o haftadayken bende de 2 3 gün ishal durumu olmuştu . Şuan 38. Haftadayım hamilelik de devamm ediyorum😂
Ayse-akdag sumeyra14 yaaa keşke olsa da doğursam artık hem çok yoruldum hem çok sabırsızlanıyorum merak ediyorum herşeyi doğuma bağlıyorum
sumeyra14 Ayse-akdag Birşey soracağım doğumdan korkmuyor musunuz Eğer öyleyse tebrik ederim sizi Ben de de bebemi merak ettiğim için doğurma isteği var fakat ilk doğumum olduğundan çok endişeliyim bazenleri de , dogurmaktan çekiniyorum
Ayse-akdag sumeyra14 çok korkuyorum aslında ama beklemek daha da çok korkutuyor bir an önce olsun bitsin istiyorum artık