Arkadaşlar aslında içimi rahatlatmak istiyorum şöyle ki; ben 7+3 haftalık hamileyim. Kendi doktorum uzakta ama baş hemşire yolu ile kendisine ulaşabiliyorum. Tüp bebek doktorum kendisi. 6+5 doktorum kalp atışı dinletti herşey yolunda dedi daha sonra ertesi günü bende kahverengi lekenme oldu çok korktum ve coraspirini kestik ve o gün 2adet progestron iğnesi yaptım. Yine de yakınımda güzel bir hastaneye gittim kalk atışını duymak beni rahatlatır diye herşey yolunda içinde kalan kan yada yerleşme kanaması olabilir fedi ve kalbini dinledim.
Lekenme kesildi o gün
Ki bugün 7+3 üm ve yine bi lekelenme oldu ve doktora gittim kırmızı olmadan korkma dedi herhangi bi kanama alanı yok bebek gayet iyi dedi.
Aranızda yaşayan varmı böyle birşey suan lekenme yok ama neden oluyor. Bebeğim gayet iyimiş gördüm de. Ama size de sormak istedim
Bu arada günde sabah öğle aksam Progestron fitil
Günlük bir adet göbekten progestron iğnesi
Vitamin
Ve sabah öğle aksam Estroferm içiyorum