Kızlar bugün kontrolüm vardı 38 haftalığım doktor bebek biraz küçük iki gün sonra gel alalım dedi yada bi hafta sonra alalım dedi normal doğum olucak korkuyorum acaba bi sıkıntı olur mu ben bekleme taraftarıyım bi zararı olmazmış sizin bebişler kaç kilo bu haftalarda