Dilomonna Kızlar 29+2 olduk bebeğime nasıl bir biberon alayım kararsızım çok çeşit var siz ne aldınız .
findiktan11 Dilomonna ben dr browns aldım kolik olma ihtimaline karşı. Biraz zamlandı ama kullananlar aşırı memnun genelde sağlıkçı tanıdıklarım bunu önerdi. Geniş ağızlı olanını tercih ettim meme ucuna daha çok benzediği için meme reddi yaptırmıyormuş
Momm0606 Ben philips avent set olarak aldım kuzum aşşşırı aşırı memnunum, oğlum 21 aylık oldu hatta 22 ye başlayacak halen daha kullanıyorum 💓
Morlavanta1 Aventin yeni doğan setini aldım, çevremdeki herkes bunu önerince düşünmeden aldım. Bir tane de Dr. Browns almayı düşünüyorum.