Merhaba yeni hamişler nasılsınuz nasıl gidiyor benim bugün beta ve test pozitif çıktıktan sonra ilk doktor kontrolümdü kese gayet sağlıklı ve 5+2 yiz 2 hafta sonrada kalp atışı için randevu verdi. İlk çocuğum değil bu arada 2. İlki çok küçük daha 15 aylık ve bu süpriz oldu bakalım Allah bana sabır versin . Allah’tan hamileliğim zor geçmiyo şu anlık sadece biraz bel ağrısı arada o kadar😀