Elasss077 svdmm16 doğum esnasında ya da sonrasında herhangi bir sorun oluştu mu peki doktorum bu konularda korku veriyor bana biraz🥹
Elasss077 ZelihaTkcnn 29 dayız henüz. İlki normal oldu ve benim için zor geçti.ikinci de epidural düşüncem var ama kararsızım
Dyg4545 Elasss077 bende doğum sonrasi sorun oluşmadı ama sancim yapılırken çok fazlaydı ve boşuna yaptırmışim epidureli yaptırdim yarım saat içinde doğumum oldu ve bende hiç sancı falan kesmedi
nurluu ben de epiduralle normal doğum yaptım 2 ay önce yaptım şu ana kadar 2-3 kez belimde ağrı oldu ama çok fena yatakta sağa sola dönenez durama geldim epiduralden kaynaklı diye düşünüyorum öncesinde böyle bir sorunum yoktu inşallah geçer
nurluu doğum sürecim çok rahattı suni sancı verdiler 39+6 da aslında daha vaktim vardı diye düşünüyorum doktorum biraz erken aldı ilk başta istememiştim epidurali sancım artınca istedim epidural çok rahatlattı sonrası kolay geçti