oylesinebiri0 şekeriniz varsa eğer diyet yapmalısınız insülin kullanmalısınız. Emin olun şekeriniz olduğunu bilmezseniz bebeğinize daha çok zararırınız olur. İnsanlar bilmedikleri şeker yüzünden 35-37 de bebek kaybediyor. Hiç mi çikolata tatlı yemiyorsunuz aynı şey içtiğiniz glikozla.
Madem aynı neden çikolata yiyip gitmiyoruz diyenler için: her şekerin kana karışma süresi farklı. Meyve şekeriyle çikolatanın ki bir değil mesela testler de belirli limitler olduğu için standart değerler olması adına glikoz içiyorsunuz.