H_oren11 Kızlar iyi akşamlar. 36+2 deyiz. Normalde çok hareketlidir bebeğim ama bugün sabahtan beri hareketleri çok cılız gelmeye başladı. Ve akşam üstünden beri de hareket yok diyebilirim. Var mı bu şekilde olanlar, endişe etmeli miyim?
Seymanur60 H_oren11 artık hızlı büyüme aşamasında oldgu için hareket alanı günden güne daralıyor o yüzden hareketleri kısıtlı olablr yine de bir tatlı bır şeyler yiyip uzanın hareketlenecktir
Seymamemektar H_oren11 bir bardak su içip bir parça çikolata yiyip sol yanına uzan canım hareketlenecek mi bi bak 2-3saatten fazlaysa hareketsiz kaldığı süre bi doktora gitmekte fayda var. Belki sende hareketliyken fark etmemişsindir arada hareket etmiştir gözünden kaçmıştır panikleme ama ihmal de etme
Gulsah_09 H_oren11 36 haftaligim benim.bebegim en bastan beri hep sakin hatta burda cok hareketli canim.aciyor hareket ederken yaziyorlar ben de bir sey mi var ki diyorum ama doktor normal diyor nst de de hareketleri normal birseyler yer yemez soluna yat ve sakince bekle hareket edicektir ❤️
H_oren11 Seymanur60 deneyeceğim. Çok teşekkür ederim. Zaman yaklaştıkça endişeler de artıyor haliyle 🥺
H_oren11 Seymamemektar hareketlendi oğluşum, haber vermek istedim size de çok çok teşekkür ederim tekrardan. Konuşmanız bile içimi rahatlattı
H_oren11 Gulsah_09 benim bebeğim de çok hareketli normalde ve gerçekten can acıtıcı tekmeleri var oturup ağladığımı bilirim. Böyle olunca çok büyük boşluk oldu içimde alışkın olmadığım için. Az önce dediğiniz gibi yaptım şimdi hareketlendi çok şükür 😊
Seymamemektar H_oren11 ohh çok sevindim gözün aydın canım bazen günlük koşturmacadan fark edilmiyo insan panikliyo ☺️sağlıcakla kucaklamak nasip olur inşallah 🥰🥰🥰