Ceydametee beybim0 nihan ismi yeni nesil için çok eski kalıyor bence sadece ela olabilir Ela Lisa olabilir örneğin
Mmeelliikkee beybim0 Nihan biraz bana ağır geldi :) yada iki isimle uyum sağlayamadım belki sonu han diyedir genelde birleşik isim gibi oluyor zaten hanlı isimler , Ela çok hoş 🌺
busesssssss ikisi bir arada çok olmamış gibi ama ben eski isimlri sevdiğim için Nihan daha hoşuma gitti :)