Tek yumurta ikizlerine hamileyim ama bugün çok kasılma oluyor her eğilip kalktığımda oturduğum yerden her kalktığımda yürürken.. karnım şekil değiştiriyor resmen. Bu kadar fazla olması normal mi acaba? Bebeklerden bitanesi aşağıdaydı zaten o mu yapıyor acaba? Hareketlerini tam genitalde hissediyorum zaten