Kizlarr bugün şeker yuklemesi yaptırdım sonuçları aldım ama henüz hocayla gorusemedim sizce bu değerler normal mi 75 ml lik bı sıvı verdiler ve 2 saatlik süreçlerde 4 defa kanım alındı şöyle değerler
Glukoz 0. Dk=89( bu yükleme yapılmadan önce)
Glukoz 30. Dk=131
Glikoz 60. Dk=122
Glikoz 90. Dk=115
Glokoz120 Dk=114
Kızlar bide tiroid 3.13 çıktı
Değerler sizce nasıl gebelik şekerim var mi