Tugce0103 39+2 de bugün kontrolüm vardı normali bekliyorduk ama nst de sancı çıkmadı açılma da yokmuş henüz pazartesi gününe sezaryen için tarih verdi doktor. Sizce o güne kadar bi değişiklik olur mu acaba
mimikii Tugce0103 bence her an her şey olabilir bebek gelmek isterse açılma hızlı da ilerleyebilir belli olmuyor bu tür şeyler ama çatı kemiğin darsa sezaryen olması daha iyi
Efnan3443 Acılma sancı olmayınca suni sancı vermiyorlarmı bende pazartesi günü doğumum olacak acılma sancı olmayınca sezeryan yaparmı ki
mimikii Efnan3443 eğer devlete gidiyorsan denerler suni sancıyı fitil falan veriyorlar hatta ama özelse sezaryen yapıyorlar
Tugce0103 Efnan3443 bilemiyorum ama benim doktorum suni sancıyı teklif bile etmedi pazartesiye kadar süre dedi yani
Tugce0103 mimikii geçen haftalarda gittiğimde çatı muayenesine uygun demişti doktor ama açılma sancı olmadığından sezaryene döndü
mrvkrbyk Merhaba benimde cumartesi kontrolüm vardı 38+5 de ne açılmam ne sancım vardı suni olsa bile zor olabileceğini söyledi doktorum belki olur açılman ama uzun da sürebilir dedi risk almadm bebeğimde iri diye çarşmba gününe gün verdi sezeryan olcam
mimikii Tugce0103 belki o zamana kadar işler değişir sıcak suya falan otur o güne kadar sancın gelir belki