FYT 2 aylık hamileyim tiroidim 3,110 çıktı 1. ayımda 4,190 dı ilaç vermedi doktorm 2,5 üstü olmaması gerekiyormuş anlamadım ben bu durumu
semrakarahan FYT canim normalde troit 2.5 olmasi gerekiyor ama benimkide 8.22 cikmisti smdi troit ilaclari kullaniyorm her ay dahiliye bakack
Nalanktl Canım benim ilk kontrolde 4,50 ydi sonra doktor yeni bir test daha istedi antikorlara bakıcam dedi. Onlar yüksek çıkmazsa ilaç vermem dedi sonra onlar baya yüksek çıkmış 50 mg ilaç başladı geçen hafta 13. Hafta kontrolümde 3,50 çıkmış düşmüş ama ilacın mg ını artıralım 75 iç daha da düşürelim dedi. Belki senin de antikorlar düşük çıkmıştır doktor ilaç vermemiştir . Ama bu önemli bir konu endişelendirmek istemem fakat bebek gelişimi için çok önemli bir konu başka bir doktordan da fikir al istersen
eymeninannesii Vermesi gerekiyodu ama benim 1.5 ken bile kullanmaya devam et demişti hangi bolume gidiyosun
Bsrbrk Benim 2. Ayimda da yuksek cikmisti doktorum hamilelikten yukselebilir dedi 4 aya kadar bekleyelim dedi 4 ayda dustu hic bi sorunda olmadi dogumuma 13. Gun var 😊