Dmlsnmzz Arkadaslar 20.haftamdayim normalde bebegim gobegimi gidikliyordu bi kac gundur hic hissetmiyorum gobegimin sertlesmeside gecti napmaliyim sizce ?
Mekanikcianne Dmlsnmzz doktorunuzu arayıp durumu anlatmalısınız bebeği hiç hissetmediğinizi söylediğinizde mutlaka bir tavsiye verecektir yada en yakın sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinleyin en azından rahat edersiniz sağlıcakla gelsin
pamuksekerinannesi Dmlsnmzz Canım çikolata ye sırt üstü yat parmağınla biraz dürt göbişini.. Ama hala hissetmiyorsan mutlaka doktora git.. Hatta sağlık ocağına hemen gidip kalp atışını dinlemek istiyorum diyebilirsin...