Edanur009 kalıcı bel ağrısı hediyesi oldu bende.. zaten panik atak bir insanım doğumda da saçma sapan davrandım uyuttular. İlki geneldi ,sadece uyanma anındaki ağrı zordu ama bebeğimi göremedim küveze alındı, 2.bebişte De küveze girecekti görem bari diye spinal denedim pişman oldum. 3. Bebek De erken doğum yolcusu ama genel olcam bu kez