umutsmom20 Gaz yapabilecek herşeyi çıkardım hayatımdan ayağım karnım sıcak ama ne yapıp etsem de hala sürekli gaz durumu var, ebe ile konuştum çok normal bebek sıkısiyor artık dedi ama bazen doğum sancısı sanıp korkuyorum var mı bir çaresi olan 🥴
Seymamemektar umutsmom20 bol hareket edip bol sıvı tüketmekten başka yolu yok canım hareketli oldukça vücut atıyo zaten gazı
Gloria06 umutsmom20 ah ben ne çekiyorum şu gazdan bilseniz. İçimde şimşekler çakıyor, hareket ederken aşırı rahatsız ediyor. Oof
Maryhoney Bunu tek ben yaşıyorum saniyordum sodada içiyorum geçmiyor yemek yiyesim gelmiyor ya zorla yiyorum 33+4
H_oren11 Çok fazla yaşadım bu durumu şu an 36. Haftadayım bir süredir yaşamıyorum çok şükür. Ama acile gitmişliğim var. Bende böyle olduğu zaman ne sıcak ne soğuk ılık bir duş alıyordum ve çok rahatlatıyordu ve bol su tüketmek de çok iyi geliyor. İnşallah sizde biran önce rahatlarsınız. Gerçekten çok can sıkıcı bir ağrı.
umutsmom20 Seymamemektar inanın çoğu zaman ayaklarım ağrıyor ayakta durmaktan sanırım biz atamiyoruz oğlumla 🙈
RES umutsmom20 dün ben aşırı bi gaz sancısı çektim. Sebebini sonradan anladım. Gündüz kefir akşam da yemekte yoğurt yemiştim. Muhtemelen onlardan oldu. Evin içinde 1 saat yürümek durumunda kaldım. Ve ılık su içtim. Yani su kaynattkm ve suyu biraz bekletip içtim. O şekilde sanxı gitti. Bi de dar giymemeye çalışın. O da baskı yaptığı için bağırsakları sıkıştırıyor ve ağrı yapıyor
umutsmom20 RES ne iyi yapmışsınız ve size iyi gelmiş bende dün ılık duşu denemiştim bugün de ılık suyu ve yürüyüşü deniyeyim çok teşekkür ederim 😊