Twochildren Buket09 39da başladım ahududu yaprağı çayı, ananas sabah akşam sıcak su ve yürüyüş ile 4 gün sonra doğurdum şükür geleceği yok gibiydi
Likya-ipek Twochildren ahududu yaprağı çayı çok etkiliymiş, doğum yapan herkesten böyle duyuyorum… oh ne güzel kavuşmuşsunuz. Bende uzun zamandır pilates, yürüyüş yapıyorum. Bu hafta merdiven egzersizi, hurma falan da ekledim. Başka türlü geleceği yok :(
B_yavuz Likya-ipek aktarda buldum burda ama bana aktarci bir tutam 10 dak demleyin dinlensin için demişti
Likya-ipek B_yavuz evet evet biraz demlenmesi gerekli. Bizim burada aktarlarda bulamadım, bende yarın Eminönü civarına gidip bakacağım
B_yavuz Likya-ipek inşallah bulursun bir faydasini görürüz ya 40 haftaya kadar bu can yakan hareketleri nasıl cekerirm diye. Düşünüyorum ssaglikla gelsinler
Twochildren Likya-ipek yani etkili mi denk mi geliyor bilemem ama bende düzenli kullanım sonrası doğurdum çok şükür. Darısı sizlere sağlıkla inşallah 🙏🙏
Endam_su Bir yemek kaşığı bal ve bir tatlı kaşığı çörek otu yağı yiyin kızlar saat başı daha etkili doğal suni sancı olaraktan geçiyor Muş
Likya-ipek Twochildren ah ne güzel bir haber 🤗 çayı demleme şeklimiz doğru mu peki? Yarım avuç kadar ile büyük bir kupa demliyorum.
Mln Buket09 ben de 39 olucam yarın hurma merdiven squat ananas ı bi tane yedim bi kaç gün ama hiç bişey yok şuan daha 😫
Buket09 Mln ben 37+4 teyim sadece hurma başladım yürüyüş her gün yapıyorum 38 ortasında da ananas ve merdiven başlarım heralde bakalım nasip ne zamn gelir bebeklerimiz 🥰
BetulAhsen Buket09 37. Haftadan sonra ananas ve hurma yedim, sabah akşam yürüdüm ve merdiven çıktım, 38+3 de doğum yaptım. Bence hepsinin faydası var 🙏
BetulAhsen Buket09 yani cikabildigim kadar çıkıyordum. Bazen 50 basamak, bazen 200 basamak bazen daha fazla yorulana kadar inip çıkıyordum. Ama çocuklar gibi inip çıkıyorsunuz yani bir basamağa önce bir ayak sonra diğer ayak gibi..