yeni-annelik Kuzum benim kendi evim olmasına ve hiç kullanmadığım bir oda olmasına rağmen bebek odası yapmayı düşünmüyorum. Birincisi çok hızlı büyüyecek ve odasına dair hiçbir şey hatırlamayacak. İkincisi direkt çocuk odası yapıp mali yükümü azaltmak varken niye bebek odası yapıp sonra bir daha değiştireyim ki? İhtiyacım olanları, beşiktir odur budur alıp koyucam evime tabi ki. Yatak odama ancak yatak yanı beşiği sığar ama ekstra odaya gerek yok yani. Hiç kendini üzme boşuna. Gereksiz gerçekten. Doğduktan sonra yavaş yavaş, taksit taksit çocuk odası hazırlarım daha iyi. Büyütmesine yıllar varolacak 😇