
Kızlar adetim ayın 6 da olması gerek şimdi test yaptım 19.48 da 19.54 de bunu gördüm test bozuk mu yoksa kuruma çizgisi böyle olur mu talimatta 5 dk bekleyin dedi 4 dakikada bunu gördüm ve uygulamaya göre yumurtlama en yüksek 21 ama 25 inde ilişki oldu olabilir mi ya