Pinaargunes Migrenim var, 1 kere farenjit oldum 1 kere grip oldum mecbur kaldıkça içtim doktorumu bilgilendirdim her defasında. Evde içmezsem de hastaneye gitsem o zaman da serumunu yapıyorlar. Gripken ağrım ateşim olursa 4 saatte bir içebilirsin demişlerdi. Çok geçmiş olsun inşaallah çok da içmen gerekmez.