Glsm-19 Kızlar catĺatma ignemin 10. Günü bugün ikinci denemem bu benim ilkinde 7. Günde tamamen sifirlanmisti busefer hala çizgi var dün yani 9. Gün çok şok silikti bugün bana biraz koyulasmis gibi geldi sizce gebelik mi
Glsm-19 Glsm-19 birde bugün sağ kasigimda baya aşırı derece de ağrı oldu bi kaç gündür gece midem bulanıyor inşallah psikolojik değildir ama geçen ay bunları yasmadim
Zynp12 Glsm-19 evet var ama kan vererek netlestirin isterseniz hakkınızda hayırlısı sun acilde de verebilirsiniz kan en azından ona göre dikkat edersiniz 🥰 İçiniz rahatlar hem inşallah sağlıkla rabbim nasip etsin
Glsm-19 Menekseeee847383 13 mart canım ama geçen ay iğnenin 16. Günü regl oldum iğneyi göre 6 7 Gün var
Beyzaanr Glsm-19 doktor ne zaman olursun dedi regl benimde bu ay 2. Kez denemem 14. Gunumdeyim test negatif gecen ay 13. Gun regl oldum bu ay hala olmadim ne zaman doktra gitsem sixce
Glsm-19 Beyzaanr canım ben geçen ay 16 . Günümde regl oldum regl olmazsanız 3 Gün sonra ra gidebilirsin bence
Ceoki @Glsm-19 silikte olsa çizgi var canım benim de erken gebelik testim böyle çıkmıştı emin olmak için bi tane daha yaptım daha koyu çıktı sonuç 13 hafta olduk darısı başına hayırlısı ile 🥰
Patito__ Glsm-19 anladm cnm hakkiinizda hayirlisi ama en azindan 12. Gune kdr beklemek lazım erken test yapmamak lazm cnku igne etkisi cikmamis olablior, kafa karistirci ve stres .