Benimde ole sanki yilan misali biraz daha yukari ciksa agzimdan çikarcam oyuzden doktora bugun gittim soledim magnezyum basladi bide demir eksikligi falan basladi kafasi hazneye donuyor diye kalcasi ve ayaklari ile baski yapiyor dedi kaburgana dogumun yaklasiyor diye normal dedi