TubaSerinkaya 40+3’te doğum yaptım. Biz de sezaryen günü belirlemiştik artık neyse ki kendiliğinden geldi miniğim. Doğum gerçekten hiç korkulduğu gibi değil. Ben kendi sancılarımla gayet iyi gidiyordum. Ama açılmam olmadı bür türlü. Sabah 6’da 1 cm ile yatış yaptım 9 saat sonra 3 cm olmuştu sadece. İbrahim bey bu şekilde de ilerleyebiliriz ama geceyarısını bulur hatta belki yarına kadar sürer deyince dayanamadım sunü sancı aldım. Kendi sancımdan sonra biraz fazla geldi. Çünkü yorulmuştum da. O yüzden epidural de vuruldum. Ondan sonrası çok rahattı :) Bir anda 1.5 saat içinde 9 cm açılmam oldu hatta ibrahim bey zor yetişti doğuma ;) Doğum anı ise gerçekten çok güzel ve mucizevi. Harika bir kavuşma anı. Canınızın acısı falan kalmıyor artık o an başka bir boyuta geçiyorsunuz