Derinalya35 herşey yoljndaysa endişe etmeyin belki gündüzleri uyuyordur geceleri uyaniktir , 17-19 atasi kelebek kipirtisiydi , 20 den sonra vurmaları hissettim ama 4 gün durdu korktum Dr çağırdı uyuyor 🤷🤷 22+6 yim hissediyorim ama ayajtayken değil ya oturacm ya uzanacam ilk gebelik