seymanurravci bilgeeS hiçbir şey ben yiyorum bile ki bütün arkadaşlarımda yedi çilek dikkatli yemek lazım
Eymenmomm Hiç birşey olmaz ilk bebegimde de kilolarca yedim bunda da yiyorum inanmayın böyle seylere ciğermis çilekmis hepsi boş bana göre (kendi fikrimce tabi herkesin fikrine saygı duyarım) 🤗🌸
Instauser Bunlar tam anlamıyla hurafe. Benim ablamda böyle şeylere hiç inanmıyordu. Hatta sinir oluyordu. Bakalım gerçekmiymiş diyerek hamileyken elini çileğe sürüp sonra göbeğine sürdü. 😂 Bebeğinde bir tane bile iz yok.