Kızlar şubat ayının 10 da yumurtlama gördüm 11 de çatlama oldu catlamadan 9 gün sonra kahverengi lekelenme oldu 3 gün boyunca daha sonra kesildi ayın 25 de regl olmam geriyordu olmadım şuan gecikmemin 9. Gunundeyim bugün days doktor gebelik testi aldım ve yaptım negatif sonuç çıktı sizce geç döllenme olma ihtimali varmıdır ?