YaseminElbir Aksam üzeri tenefüste öğrencinin biri ile çarpıştık kolu karnıma geldi sert bi şekilde canım yanmadı ancak çok panik oldum 23 haftalık gebeyim sizce acile gitmem gerekir mi yardımcı olursanız çok sevinirim
bebeklerimveben_ YaseminElbir hareketlerini iyice kontrol et ben de musluğa çok sert çarpmıştım doktor hareketlerini takip et sıkıntı olmas amniyon sıvısı o kadar küçğk darbelerle etkilenmezmiş
Aysima_19 YaseminElbir Allahım koruyor onları canım benim ablam 20 yi geçmiştir karnının üstüne düşmesi hastalığından ötürü ama çok şükür hiçbir şey olmadı
Lutulut Çok küçük daha bir şey olmamıştır. Ben de darbe aldım köpeğim karnıma zıpladı birkaç kez. Korunuyor onlar çok içerideler strese girmeyin boşuna
YaseminElbir Lutulut çok sağolun 12- 13 yaşlarında erkek öğrenciydi o yüzden biraz panikledim sanırım psikolojik ama sanki midem bulaniyor gibi hissediyorum ne yapacağımı bilemedim 😢
Lutulut YaseminElbir Kanama falan yoksa yoktur. Kaç sefer karnının üstüne düşenleri okudum burada onlara bile bir şey olmadı. İçiniz rahat etsin ama gidin bir acile o zaman kendinizi de bebişi de strese sokmayın ☺️🌸
Aysusenn YaseminElbir bence git bi görün bende düşmüştüm karnımı korudum tabi ama insan bişey olur diye korkuyo .. aklın kalacak yoksa böyle 🌸