Nariye007 Bayanlar merhaba . İlk kizimdan park yatagimiz var ama ben pek sallanmiyor diye ve her yeri söküldü diye kullanmak istemiyorum. Şimdi 2. Bebeğim olacak sepet beşik gibi Hamak beşik gibi kibar sallanan beşik istiyorum sizce yapmalıyım !