Çocuğumu artık park beşiğinde uyutmak istiyorum, fakat ilk günden beri ( şu an 49 günlük) portatif beşikte yatıyor bi nevi ana kucağı gibi. Ana kucağındayım rahat uyuyor ama park beşiğe aldığım zaman max 30 dakika uyuyor. Ne yapmalıyım. Bi süre sonra alışır mı o yatağa ? Yoksa me gibi yol izlemeliyim yardımcı olur musun lütfen 🙏🏻 🥺