Minikkus65 Eminecam diğerini kullanmadım canım ilk bunu kullandım ve kullanıyorum bi problem yaşamadım çok şükür. Sadece göbekten oluyorum. O biraz zorluyo o kadar 😊🐑
Hanife_ Eminecam ben sadece bi ay bulamadım enox aldım onun dışında hep clexane aldım dün 3 kutu aldım eczaneler getriyolar bazıları uğraşmak istemiyo bence bulunması biraz zor
meeese Eminecam ben alalı 2 ay oldu da eczanelerde 6000lik yoktu 4000lik vardı doktor 4000lik olarak çevirmişti. 6000lik depolarda Yok demişlerdi eczanelere bir sordurun bence