Hanife_ ben oğlumda clexane için rapor çıkartırmıştım şimdi ikinciyi bekliyoruz (allah nasip ederse) ilk gittiğim hastane çıkarmadıklarını söyledi şimdiki gittiğim hastane de çıkarıyormuş ama doktorum 11-12 haftayı görelim öyle çıkaralım dedi. Bu arada clexane kullanımı daha güzeldi oxpormudur nedir o hiç iyi değil 😥 bende hep kendim yaparım iğneyi ama şu clexane geri dönsün 🙏