gozdetrhn ortalama 31-32 günde bir adet görüyorum bugün 17. gün hala pik göremedim testime bakar mısınız başına gelen var mı ?
mrp2023 gozdetrhn üzülme bence canım çünkü nadirde olsa bazı aylar yumurtlama olmayabiliyormuş sıkma canını bence
gozdetrhn Yes_mom0 sizin döngü zamanınız biraz daha uzunmuş ama bazen günü gününe oluyorum şimdiye kadar olması gerekmez miydi 🥺
Yes_mom0 gozdetrhn olabilir cnm her bünye nin yumurtlama Şi farklıdır azıcık daha sabret görürsün eminim ❤️
Sonnenblume Benim de 30-33 arası günlerde olur hep 19 da pik gördüm. Bence daha vakti var. Hatta benim gittikçe silikleşti sonra bir anda koyu oldu