Elfglh Kızlar merhaba doğum iznine ayrıldım şuan 33 haftaligm evde tek başınıza oldugnuzda napiyosunuz benim canım çok sıkılıyor önce halim varken temizlik falan yapardım şimdi evi süpürecek halim yok makineye camasir attım o bile acaip yordu beni geri geldim uzandım aksama kadar günüm böyle geçiyor benim gibi olan var mi:(
Fattmasevinc Elfglh evde tek başına olmak çok zor. Ben ev işi yemek le uğraşıyorum bazen halim olmuyor tüm gün TV izliyorum yada kitap okuyorum. Elişi de yapabilirsiniz ☺️
KlncA Elfglh ben de aynıyım 37.haftam bu hafta izne çıktım sıkıntıdan patlıyorum 😢 Yorgunluk da yok benimki tembellik 😢 Çamaşır ütü temizlik herşey bekliyor valla nolacak böyle bilmiyorum
edaozdxx Elfglh canım ben de erken doğum riski yüzünden sürekli yatıyorum. Kızımın odası için kokulu taş, pano, etamin filan yaparak zaman geçiriyorum.
Kardes2907 Elfglh bnde dayanamıyorum 3 gün sonra izne çıkacak ama böyle değince korktum sıkıntıdan patlarım ama iştede yapamıyorum yürüyemiyorum bile ağrılarım var
Elfglh KlncA aynen benimde öyle her is duruyor kalkamiyorum yerimden hadi sen 37deymissin ben daha 33te boyleymm:((
Zhraagk Evde egzersiz yapabilirsin hastane çantanı hazırlayabilirsin çamaşırlarını yıkamadıysan onları hallet mesela 😊 bigün buzdolabını temizle yavaş yavaş yap günlere böl bende çok yoruluyorum en azından evim doğum sonrası hazır olmuş olacak doğum kitapları oku internetten bebek gelişimlerini izle vs vs 🤰🏻
Albertos Elfglh 36 olduk ama Benim yerimden kalkacak halim yok hem gribim sizde dikkat edin anneler bak iyleşemiyorum. Yemek yapasım yok iş yapasım yok dağlara çıkayım kurt kuş yesin beni diyorum o derece 😂
Elfglh Albertos kesinlikle öyle yatamiyorum bile ya sağa dönüyorum sağ kasıktan vuruyor sola dönüyorum kalcam uyuşuyor düz yatsam nefesim kesiliyor. Bikac hafta once derlerdi inanmazdim ne yesem agir ne yesem midem bulaniyo bitsin bi an once:((((