iremd-1798 20 haftalık hamileyim kendimi bugün hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum. Bir garibim neden böyle bir durum yaşıyor olabilirim ki ?
momofmychildren iremd-1798 18 haftalık hamileyim ben de öyleyim karnım da bir anda indi gibi çok endişe ediyorum
MadameNoire iremd-1798 ben 25 e kadar öyle idim beni ilk 3 ay zorladı aslında ne zaman 7 nci aya girdim o zaman başladı hamilelik ağrıları vs.. normal süreçler..
likesah iremd-1798 boyle hissetmeniz cok normal bence. Ben hamileligimin neredeyse sonuna kadar bebek hareket etmedikce ya da toplanmadikca kendimi hamile hissetmiyordum. Bir de bazen aynada kendimi gordugumde hatirliyordum hamile oldugumu 😅
iremd-1798 momofmychildren ya benimde öyle normalde sert oluyordu bugün sanki öncesine göre daha yumuşak. Yani doktor olabilir demişti bunu öncesinde de sordum ama his olarak da sanki hamilelik hissimi de kaybettim 😟
momofmychildren iremd-1798 ben çok pinpirikliyim hele ki çevremde bir kaç kişi zayıflamissin ya bişey mi oldu dedi tamamen moralim bozuldu Çarşamba kontrolümuz var bekliyorum 🥹
iremd-1798 momofmychildren ay onu takmayın bende kilo almadım hatta kilo verdim ama bebek hayet sağlıklı illa sağlıklı olması için senin de kilo alman gerekmiyor bebek alsın yeter 🥰 ay doktordan sonra bana da haber verin benim haftaya salı ayrıntılı ultrason var 😟
iremd-1798 MadameNoire ne bilim sanki daha düne kadar hissediyordum bugün his falan kalmadı gibi atma şeklinde ara ara hareketlerini de hissediyorum ama ☺️
iremd-1798 likesah ahahha bunu duymak iyi geldi böyle olunca da psikolojik olarak kendimi kötü hissettim şuanda karnım aşırı gergin ☺️ çocuğum hissetti heralde 🥰🥰
MadameNoire iremd-1798 bebekten bebeğe de değişiyor ama 25 30 arası kendini daha hissettiriyor bebisler😊
iremd-1798 MadameNoire yani hissediyorum ancak çok değil arada atma şeklinde arada çok arada hareket ettiğini hissediyorum ☺️☺️🥰