Pamuk7 bence doğum şekline bakmayın. Çocuğunuzun sağ salim doğmasına odaklanın. Benim öz kuzenim yıllar önce doktora normal doğum diye diretti. Doktor ona çocuğun iri olduğunu ve riskleri olduğunu çok anlattı ama dinlemedi başka doktor tercih etti normal doğum anında bebeğin kafası kanalda sıkıştı ıkınamadı, bebeğin beynine oksijen gitmedi. Yoğun bakimlarda kaldı bebek. Ve şuan mi.. şuan felçli çocuk. Hem zihinsel hem de bedenen hiç bir işlevi yok. Allah korusun Rabbım hayırlısını nasip etsin. Normalde gebelere olumsuz bir şey yazmam asla. Ama bu acıyı biz gördük ve çok zor.. Lütfen doktorunuz ne derse onu uygulayın.