Kbradmrdg Menisaa 37. Hafta da düşmüştü lakin 40+2 olduk hala geldiği yok maalesef bunlara bakmıyor şimdiki hamilelikler mi değişik
Menisaa Kbradmrdg ya aslında benim iki çocuğumda da 36. Haftada doğum yaptım neyden dolayı bilmiyorum bunu da öyle bekliyorum inşallah öyle olur 😅