iremmmuyannn Başta erkek denilen yavruma sonradan kız dediler bugun kesin kız dendi ama ben detaylıya kadar sanırım ikna olmayacagım ozellikle bacak arası istedim 12+3 teyizz🍓🐣😁 pipi olsa görünürdü bence
iremmmuyannn Cilginanne2bebeli68 doktorda kız dedi ama korkuyorum değişir diye yani evlat tabi ama sonradan hayal kıeıklığı oluyo pipi olsa çıkardı bence 12 . Haftada
iremmmuyannn TubaY- ben hemşireyim doktor tanıdığım canım nası isterse baktırıyom şuan cinsiyet için bacak arasına baktı uzun süre