sevcan_35 Merhaba ben şuan 38+4 haftalık hamileyim hep devlet hastanesine kontrole gittim şuan özele gidip özelde doğum yapmak istedem kabul ederlermi ve fiyatlarını bilen soran varsa yazabilirmi?