Havvakc 2 3 gündür kasıklarımda ağrı var . Özel hastaneye gidiyorum ama ona rağmen randevu bulamadım 1.5 haftadır. Haftaya alabildim. Bu haftalarda bu tarz ağrılar neyin habercisi (genel anlamda) tecrübe eden var mı?
Zeehraaaa Havvakc arada bende de oluyor ama kendini sıcak tut üşütme bebek aşağıya vurdukça ağrı oluyor hep
aslhnkrts9 Havvakc 31+4 üz sabahları bende de kasık ağırısı oluyo ağrıya uyanıyorum resmen sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor bi süre sonra geçiyo bu haftada size de oluyo mu bilmiyorum ben mesanenin dolduğunu hissetmiyorum oda bu şekil ağrı yapıyor wc ye gidince o ağrı hafifliyo bazen
Havvakc aslhnkrts9 Anlamadım valla 31 e girdik iyice bozulduk. Bazen yürütmüyor resmen. Zeehraaaa tanımlayamıyorum ya ağrı gibi acı gibi bi garip
aslhnkrts9 Havvakc evet elektrik çarpıyo gibi oluyo bana bazen 😂 öyle bi grişyo ki ağrı sanki hep kalacak gibi benim erken doğum riskim de var her ağrıda acaba bu mu doğum sancısı diyorum psikolojimi bozdu
Havvakc aslhnkrts9 erken doğum riski olduğu nasıl anlaşılıyor doktor size ne zaman söyledi. Ben en son 26. Haftada gittim doktora baya oldu yani şuan 31+2 haftaya gitcem tekrar yani 32+4 te. Acaba benimde öyle bir risk oluştu mu ki
miranatlas aslhnkrts9 benimxe erken doğum riskim var bana da elektrik çarpıyo gibi oluyo 30+4 üm bende ayırt edemiyorum normal mi değilmi diye 😂
aslhnkrts9 miranatlas bana her zaman doktorum ağrıya kasılmaya biraz zaman ver geçiyo mu iyice emin ol geçerse normal devam ederse koş gel acile dio 😂 geçiyo benimki bi süre sonra ve benim söylede bi sorun var bebeğim ters anlayamazsam diye aklım çıkıyor boşuna erken alırlar bebeği diye 😂