Duygx 2li tarama testi olacağim 10 gun sonra ama randovum 2 bucukta aç karna mi gitmeliyim doktor kan alacağini soyledi de ?
Hayalimsinn Duygx ben ikili taramaya gittiğimde doktorum sen açmısın dedi evet dedim git bişeyler ye öyle gel dedi çıkıp bişeyler yiyip geri gittim yanına öyle baktı